Jouw dag in Twente

Screen Shot 2015-04-21 at 13.04.32

Twents Bureau voor Toerisme (TBT) en Twente Branding (Twente Get Connected) slaan de handen ineen om de regio Twente op de kaart te zetten en vroegen ons om samen met hen een campagne op te zetten hiervoor. Vandaag lanceren we dan ook met trots de campagne; ‘Jouw Dag in Twente’ met de website: www.dagjetwente.com.

TBT en Twente Branding
Het Twents Bureau voor Toerisme werkt aan de positionering van het toeristisch merk Twente. Dit doet het TBT al enige jaren succesvol met de campagne ´Twente. Landgoed van Nederland´.

De Stichting Twente Branding is eind 2010 opgericht en vervult een rol in het initiëren, stimuleren en faciliteren op corporate niveau, verbindingen leggen tussen partijen zodat het merk Twente geladen wordt en verbonden wordt aan al die mooie producten en diensten in Twente waar we trots op kunnen zijn. De stichting heeft maar één doel voor ogen: Twente positioneren als een top technologische, ondernemende en innovatieve kennisregio die bewoners, studenten en ondernemers weet te behouden voor en te bewegen om voor Twente te kiezen.

Interactieve gepersonaliseerde Campagne
Het doel van de campagne is om de diversiteit en kwaliteit van het wonen/ werken en vrijetijdsbesteding in Twente voor jongvolwassenen en jonge gezinnen te laten zien, maar ze dat ook echt te laten beleven. Om deze reden bestaat de campagne dan ook uit interactieve films, die vanuit het gezichtspunt van de kijker, een indruk geeft van het werken in Twente en van wat er in Twente zoal te beleven is.

De kijker beleeft de video vanuit de eerste persoon (point of view), doordat het geheel is gefilmd met onze camerahelm.

 Blog_tbt-1

In het beginscherm van de website kun je inloggen met je Facebook account. Door de koppeling met Facebook wordt de beleving voor de kijker nog eens extra verhoogd, doordat de video’s gepersonaliseerde elementen zullen bevatten die voor iedere kijker uniek zijn. Voor de technische ontwikkelingen daarvan vroegen we onze partner op dat gebied, Wirelab. Wirelab is gespecialiseerd in interactieve online content. De campagne is zowel voor mobiel als voor de desktop beschikbaar.

Win jouw dag in Twente
Na het inloggen met Facebook, begint de introfilm van de campagne te spelen. Hierin ben je werkzaam in ‘The Gallery’ in Enschede en ben je klaar voor een te gekke dag vol met activiteiten in Twente! Na het afzetten van je collega in de wijk ‘De Roombeek’ log je in op het navigatiesysteem om jouw activiteiten te bekijken.

De 3 activiteiten die je het leukste vindt kun je selecteren en op die manier kun je meedoen aan de winactie van de campagne. Win een weekend met de Volkswagen Up uit de film en ervaar alle activiteiten die je geselecteerd hebt in het echt. Ook maak je kans op 1 van de 5 Twentse culinaire avonden als je de actie deelt op Facebook.

Wil jij dit ook? Doe dan mee op: http://www.dagjetwente.com

 

 

 

Laat een reactie achter

Algemene informatie

Studio MAD is een film & ontwerp studio, gevestigd nabij het centrum van Almelo.

Na een samensmelting van drie ervaren media productie bedrijven in 2011, verzorgd Studio MAD kwalitatieve video producties, 2D/3D animaties en grafische producties voor uiteenlopende bedrijven en particulieren.
Naast video en animatie producties houdt Studio MAD zich ook bezig met het ontwerpen en ontwikkelen van websites.

In het overzicht van ons werk vind je oa. bedrijfsfilms, tv-commercials, animaties, grafisch ontwerp, promotiefilms & websites.

Google Plus

open