Music – Maurits Handlogten
Sound Design – Maurits Handlogten
Project Manager – Kelly Stamborg
Grolsch
Corporate film
Grolsch is een merk dat weinig introductie behoeft. Je kent hun van de beugel, Vakmanschap is Meesterschap en de vele speciaalbieren. En van hun uitgesproken smaak. Ze brouwen namelijk al meer dan 400 jaar op basis van eigen overtuiging en met zorgvuldig geselecteerde ingrediënten. Hierdoor zijn hun bieren vol van smaak en hebben ze een rijke afdronk.
Grolsch wordt soms gezien als anders, als eigenzinnig. Wij noemen dat karakter. Karakter is het zelfvertrouwen en de overtuiging hebben om je eigen pad te kiezen. Grolsch is voor iedereen die weet waar die voor staat en die doet wat hij gelooft. Die zich tegenover niemand anders hoeft te bewijzen dan zichzelf. Want dat is wat we altijd hebben gedaan en altijd blijven doen.
In deze corporate film willen we dat gevoel overbrengen. Het moet een algemeen beeld geven van Grolsch als bedrijf, maar de bedrijfscultuur moet ook naar voren komen. Het is een combinatie geworden worden van sfeervolle filmbeelden, animaties, met daarbij (voor de specifieke doelgroep) passende muziek en sound effects. De overgangen tussen scenes verbinden de beelden met elkaar in een beweging, setting, audio effecten en/of vorm.
Geproduceerd door Studio MAD in opdracht van Grolsch.
YEAR
- 2019
CLIENT
CREW
Video Editor – Susanne Nijkamp
Motion designers – Stef Nitert
CREW


